Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 30 березня 2015 р.

Літературна година "Я вибрала долю собі сама..."


   Я вибрала долю собі сама,
    І що зі мною не станеться, -
    У мене жодних претензій нема
    До Долі - моєї обраниці.

  23 березня до 85- річчя від дня народження Ліни Костенко в районній дитячій бібліотеці була проведена літературна година "Я вибрала долю собі сама..." Діти познайомились з життям та творчістю видатної української поетеси.


  Її знають, люблять і обожнюють мільйони людей в Україні. Слухаючи її поезію, не можливо приховати захоплення красою і вишуканістю поетичного вислову. А й,  справді - бо, геніальній поетесі страшно взяти в руки перо і почати віршувати.
  Ліна Василівна Костенко посідає перше місце в українській літературі останніх чотирьох десятиліть завдяки своїй сильній особистості. Загальне визнання видатної поетеси вона здобула завдяки вмінню синтезувати у своїй творчості найкращі риси української поезії.


  Талант Ліни Костенко незаперечний, саме тому її поезії вражають кожного. Видатна письменниця торкається багатьох тем: це і вічні духовні цінності, краса життя і природи, жорстокість війни та її наслідки, перше і вічне кохання, роль митця в суспільстві, доля України.

Як писав Богдан Лепкий: "Для України варто не лише вмирати... і вона жила, творила, страждала, раділа, була воїном і просто жінкою, матір'ю і царівною".

    Цілую всі ліси. Спасибі скрипалю.
    Він добре вам зіграв колись мою присутність.
    Я дерево, я сніг. я все , що я люблю.
    І, може, це і є моя найвища сутність.

Немає коментарів:

Дописати коментар