Загальна кількість переглядів сторінки

понеділок, 8 грудня 2014 р.

Круглий стіл "Здоров'я дитини - багатство родини, здоров'я народу - багатство країни"



  5 грудня в читальному залі районної бібліотеки для дітей з членами клубу "Берегиня" проведено круглий стіл на тему "Здоров'я дитини - багатство родини, здоров'я народу - багатство країни".

 
  Від здоров'я дітей залежить здоров'я нації, а значить благополуччя і добробут всієї України, її майбутнє.


  Усі ми знаємо, що не має в людини більшої цінності, ніж здоров'я. З давніх - давен відоме гасло: "Твоє здоров'я в твоїх руках". Для того, щоб навчитися берегти здоров'я, треба багато знати про самих себе, про стан свого організму. Для цього потрібна щоденна кропітка праця батьків і самих дітей, спрямована на зміцнення здоров'я.


  На засідання клубу була запрошена лікар ЦРЛ Світлана Михайлівна Корецька.
  Учасники обговорили питання, пов'язані з тютюнопалінням та вживанням наркотиків, споживанням алкоголю та слабоалкогольних напоїв, які згубно впливають на здоров'я підростаючого покоління.


  Великої шкоди здоров'ю підлітків завдають мобільні телефони, плеєри, комп'ютери, наголосила лікар Світлана Михайлівна Корецька, якщо не вміло ними користуватися.


  Присутні переглянули відеоролик "Обирай здоровий спосіб життя".



 Треба мати велику силу й міцну волю, а це мають лише ті, хто здоровий фізично і духовно. Не даремно кажуть, що в здоровому тілі - здоровий дух. Пам'ятайте про це, здобувайте нові знання, робіть правильний вибір. Будьте здорові!

Немає коментарів:

Дописати коментар